Online Otobüs Uçak Bileti Uçak Bileti Al
  • otobus-ucak-biletiniz-artik-hem-android-hem-de-iphone-ipadde
  • otobus-ucak-biletleriniz-iphone-ve-ipadde-ucretsiz-indir
  • otobus--ucak-bileti-android-ile-cebinizde
Hava - Yol - Trafik - Mesafe Hesaplama »
THY bu yıl 60 Milyon yolcu hedefliyor - Online Ucuz Otobüs Bileti Al - OnlineALL.Net

THY bu yıl 60 Milyon yolcu hedefliyor

THY'nin bu yıl hedefi 60 milyon yolcu
MUHÄ°TTÄ°N SANDIKÇI - Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve Ä°cra Komitesi BaÅŸkanı Hamdi Topçu, "Yolcu sayımızı bu yıl 60 milyona çıkarmayı hedefliyoruz. Bu güne kadar bu hedefte bir sapma yok" dedi.

Topçu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türk havacılığının son yıllarda büyük geliÅŸme gösterdiÄŸini, 2002 yılında sivil havacılığa 26, bugün 52 havalimanının hizmet verdiÄŸini belirterek, "Ä°nsanlar artık 4 saatin üzerindeki seyahatlerde otomobil ve otobüs kullanmak istemiyor. Artık konfor devreye giriyor. Uçak artık statü aracı deÄŸil, ulaşım aracı. Otobüs fiyatının altında bilet fırsatları çıkıyor. Bu fırsatları deÄŸerlendiren insanlarımız çok cüzi bir parayla artık uçakla seyahat etme imkanlarına kavuÅŸuyor" diye konuÅŸtu.

THY'yi 2003 yılında 1,2 milyar dolar ciro ile devraldıklarını, ÅŸirketi bugün 17,5 milyar dolar iÅŸtirakleriyle beraber ciro yapan bir ÅŸirket haline getirdiklerini ifade eden Topçu, ÅŸunları söyledi:

"Türkiye'nin geliÅŸimine paralel olarak ÅŸirketi getirdiÄŸimiz nokta övünülecek bir nokta. 10 bin çalışanı varken bugün 45 bin çalışanı var. 35 bin kiÅŸiye fazladan ekmek bulma imkanı saÄŸladık. Türkiye'de en fazla SSK primi ödeyen ÅŸirketiz. Yaptığımız ciro bakımından Türkiye'de ikinci büyük ÅŸirket grubuyuz. Aynı zamanda son 10 yılda bilançosunu karla kapatan bir ÅŸirketiz. Son 80 yıldır en yüksek nakte sahip ÅŸirketiz. Kasamızda en fazla nakit dönemini yaşıyoruz. Uçak alımları hariç her hangi bir bankadan kredi, borç veya sermaye artış yolu ile bir kaynak saÄŸlamadık. Yaptığımız ve aldığımız bütün uçaklar devlet garantisi olmadan aldığımız uçaklardır. Türk Hava Yolları'nın bilançosuna verilen kredilerdir."

-"Markanın kalitesini yukarı çekme adına ÅŸirketlerimiz var"

Türk Hava Yollarının günü kurtaran bir ÅŸirket olmadığını, geleceÄŸe yatırım yaptığını, 15 iÅŸtirakiyle önemli bir kurum haline geldiÄŸini kaydeden Topçu, ÅŸöyle devam etti:

"Uçak koltuÄŸu, Amerikan ÅŸirketi ile ortak motor bakımı yapıyoruz. Motor yenileme atölyemiz var. Sabiha Gökçen Havalimanı'nda 25 bin metrekare alanda uçaklarımızın motorunu yeniliyoruz. Ana markanın kalitesini yukarı çekme adına ÅŸirketlerimiz var. Aynı zamanda turistlerin KDV iadelerini alabilmeleri için ÅŸirket kurduk. Bunların hepsini Türk Hava Yolları'nın hizmet paketini yukarı taşımak için. Bugün son 4 yılda Avrupa'nın en iyi hava yolu ÅŸirketi seçilmemiz tesadüf deÄŸil. Yolcunun havalimanına geldikten sonra ulaÅŸacağı havalimanından çıkana kadarki müÅŸteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için çabalıyoruz. Bu alanda sadece sorumlu biz deÄŸiliz ama bizden bilet alan bütün yolcularımızın dertleriyle dertlenmek durumundayız."

-"Yeniliklerle dünyada birincilikler alıyoruz"

Hizmet kalitelerini en üst düzeye çıkarmaya çalıştıklarını vurgulayan Topçu, konuÅŸmasını ÅŸöyle sürdürdü:

"Biz taklit dönemini geride bıraktık. Artık Türk Hava Yolları taklit edilen hava yolu ÅŸirketi haline geldi. Kendi Ar-Ge ve inovasyonumuzu çok iyi bir ekiple yapıyoruz. Yaptığımız yeniliklerle dünyada birincilikler alıyoruz. Hizmet kalitesini iyi yapabilirsiniz ama iyi tanıtmazsanız markaya hiçbir katkısı olmaz. Yurt dışındaki rekabet gücümüz, hizmet kalitemiz ve tanıtımdan geliyor. Barcelona ve Mancester United ile sponsorluklarımız bitti ama Kobe Bryant ve Messi ile anlaÅŸmalarımız devam ediyor. Almanya bizim için çok büyük bir pazar. Haftada üç yüzün üzerinde uçuÅŸumuz var. Borussia Dortmund ile anlaÅŸma imzaladık. En büyük isim sponsorumuz ise Turkish Airlines Euroleague basketbol. Bu bizim amiral sponsorumuz. Dünyada bir milyarı aÅŸkın kiÅŸinin canlı izlediÄŸi bir organizasyon. Bu organizasyonda tanıtımımızı yukarı çekiyoruz."

Futbolda en iyisi olarak Lionel Messi, basketbolda ise Kobe Bryant'ı seçtiklerini vurgulayan Topçu, ikisinin çektiÄŸi tanıtım filminin dünyada en çok izlenen reklam olduÄŸunu, sonbaharda da böyle bir film çekip sosyal medyada kırdıkları rekoru bir daha kırmak istediklerini söyledi.

-Hedef büyük

Topçu, gerçekçi bütçe oluÅŸturduklarını ve kendilerine gerçekçi hedefler koyduklarını söyleyerek, "BaÅŸarımızı bütçe üzerinden seyrediyoruz. Yolcu sayımızı bu yıl 60 milyona çıkarmayı hedefliyoruz. Bu güne kadar bu hedefte bir sapma yok. En önemli geliÅŸme transit yolcuda büyük bir atak yaptık. Transit yolcuda bu yıl 14 milyon yolcuyu taşımış olacağız. Bu da Ä°stanbul'un Türkiye'nin önemli bir aktarım merkezi olduÄŸunu gösteriyor. Bu aktarım merkezi olması için havalimanlarının daha rahat olması gerekiyor. Atatürk Havalimanı kapasitesinin üstünde hizmet veriyor. Bu sorunları eÄŸitimli personelimizin gayretleri ile aşıyoruz" ifadelerini kullandı.

-"THY pilot eğitimine de el attı"

Türk Hava Yollarının 2023 ile ilgili önemli vizyonu olduÄŸunu belirten Topçu, ÅŸunları vurguladı:

"Ä°nÅŸallah THY 2023'e geldiÄŸimizde 120'ye yakın geniÅŸ gövde uçağı, 460 toplam uçağı ile dünyanın sayılı hava yolu ÅŸirketleri arasına girmiÅŸ Türkiye'nin gururu olmaya devam edecektir. Bu planımızı adım adım yapıyoruz. Hedefimizde hiç sapma olmadı. Uçak almak, yeni noktalara uçmak en kolay yol. Önemli olan kalifiye eleman yetiÅŸtirebilmek. Kalifiye eleman problemi en fazla kokpitte, pilotta baÅŸ gösteriyor. Biz 770'e yakın, 48 ülkenin vatandaşını pilot olarak uçuruyoruz. 2016'dan sonra bu sayı aÅŸağıya doÄŸru bir seyir gösterecek. Çünkü, THY pilot eÄŸitimine de el attı. Aydın Çıldır'da önümüzdeki ay itibariyle kurduÄŸumuz yeni ÅŸirket devreye girdiÄŸinde yılda 300 pilot yetiÅŸtiren bir okulumuz olacak. Türkiye'de üniversiteler de bu iÅŸe önem vermeye baÅŸladı. Biz de bunları destekliyoruz. Sivil havacılıkta önümüzdeki dönemde önemli geliÅŸmeler olacak."

Türk Hava Yolları ile ilgili son dönemde gerçekle baÄŸdaÅŸmayan haberlerin basında yer almasına üzüldüklerini, THY için karalama kampanyası baÅŸlatan kuruluÅŸların hükumete karşı da savaÅŸ açtığını söyleyen Topçu, ÅŸunları kaydetti:

"Bunlar ülkenin deÄŸerlerine savaÅŸ açmış. Aslında gocundukları bir taraf olduÄŸu için bize saldırıyorlar. Biz bunları uçaklarımıza almıyoruz. Havaalanlarımıza sokmuyoruz. Bunlar da kasıtlı olarak bu ülkenin milli hava yolu ÅŸirketini yalan yanlış haberlerle kamuoyunda deÄŸerini düÅŸürüp, çamur atıyorlar. Bunu baÅŸaramayacaklardır. Hukuk önünde hesabını sorma adına giriÅŸimlerimizi yaptık. Önümüzdeki günlerde hukuk önünde bu yayınlara hesabını soracağız."

ONLÄ°NE Türk Hava Yolları Uçak Bileti Almak için Tıklayın

THY bu yıl 60 Milyon yolcu hedefliyor Haberi Oku, THY bu yıl 60 Milyon yolcu hedefliyor Haberi Paylaş ve Yorum Yap
Etiketler; »thy uçak bileti » thy uçak seferleri » thy uçak bilet fiyatları
Etiketler » thy uçak bileti   » thy uçak seferleri   » thy uçak bilet fiyatları

DÄ°ÄžER SEYAHAT HABERLERÄ°

otobus ucak bileti
OnlineALL.Net Güvenli Site OnlineALL.Net Facebook OnlineALL.Net Twitter OnlineALL.Net Google+